Total Pageviews

Thursday, November 24, 2011

Pengawalan Berat Badan Serta Membuang Tanda Resdong dengan VCO

Masih belum terlambat

Mengikut kajian, seseorang yang mempunyai berat badan berlebihan akan dapat mengurangkan risiko penyakit kecing manis jika membuat pertukaran diet dan meningkatkan aktiviti senaman jasmani. Penyakit-penyakit lain yang boleh dielakkan dengan memberi perhatian pada kawalan berat badan termasuk penyakit jantung, penyakit hempedu, darah tinggi dan kenser.
Pengambilan minyak kelapa dara (VCO) dengan matlamat untuk mengurus atau mengawal berat badan adalah satu langkah yang wajar kerana VCO adalah bahan yang paling selamat serta tidak memberi kesan sampingan yang bahaya dan di luar jangkaan. Disamping mengawal berat badan, VCO mempunyai banyak penawar yang mujarab dan berguna untuk badan serta mengembalikan kesihatan badan ke arah yang seimbang dan sepatutnya.
Minyak kelapa dara tidak mengemukkan sebagaimana yang dihebohkan oleh setengah masyarakat yang pandai bercerita apa yang didengari mereka tanpa usul periksa dari sudut ilmiah semasa. Ia adalah minyak yang paling sihat di dunia. Inilah keajaiban yang dikurnia oleh Allah SWT pada minyak kelapa dara.
Sebelum menjalani disiplin pengunaan VCO, anda harus tahu proses pegawalan berat badan yang akan berlaku pada badan.
1.   VCO berkebolehan memberi ‘booster’ pada penghadaman kembali ke tahap yang sepatutnya.
2.   VCO akan memberi keseimbangan tahap gula yang berada di dalam darah (blood sugar).
3.   VCO akan membunuh gejala-gejala perisit (candida dan ragi) yang menyebabkan ketagihan gula dan kabohidrat serta ketidak kawalan berat badan.
4.   VCO akan memberi tenaga lapisan kepada tubuh semasa penghapusan candida dan ragi (yeast) dengan menghentikan bekalan gula dan kabohidrat kepada kulat-kulat tersebut. Dengan keajaiban VCO membekal tenaga lapisan pada setiap anggota badan, anda tidak akan merasai kesan sampingan semasa proses penghapusan kulat-kulat serta parasit tersebut.
Khidmat nasihat kami tentang cara pengunaan dan pengawalan berat badan diberi dengan percuma supaya anda memperolehi keputusan yang paling berkesan.

AWAS!!! JANGAN TERTIPU DENGAN MINYAK KELAPA ‘ORGANIC’ YANG DIPROSES / DIIMPOT DAN TIDAK MEMPUNYAI KEHARUMAN DAN RASA SANTAN ASLI.

No comments:

Post a Comment